1. Cum pot cauta un anumit produs pe site?

Puteti cauta un produs direct in campul special de cautare sau puteti naviga in categoriile de produse, direct din meniul afisat in sectiunea de sus a paginii.


2. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se efectueze la o adresa diferita fata de cea mentionata in contul meu de client? 

Informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorita de catre dumneavoastra, se introduc in cadrul efectuarii comenzii.

 

3. Am uitat parola contului. Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului dumneavoastra, va rugam sa folositi optiunea “Ai uitat parola?”, disponibila in sectiunea Contul meu.
Dupa introducerea adresei de email in campul marcat, veti primi un link pentru resetarea parolei.


4. Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea “Panoul de Control”, disponibila in sectiunea Contul meu.
In Panoul de Control din Contul Meu aveti posibilitatea de a vizualiza instant activitatile recente ale contului dumneavoastra si de a va actualiza informatiile din cont.


5. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara? 

Lansarea unei comenzi se poate efectua atat folosind contul de utilizator, cat si din postura unui vizitator.
Pentru efectuarea unei comenzi si pentru livrarea acesteia nu este obligatorie crearea unui cont.


6. Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda existenta, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 021 340 17 27, sau sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra, in scris, la adresa de email comenzi@amex-lab.ro.


7. Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti vizualiza istoricul dumneavoastra al comenzilor efectuate pe site, accesand optiunea “Comenzile mele”, din sectiunea Contul meu.

 

8. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati la numarul 021 340 17 27 sau sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra in scris, catre adresa comenzi@amex-lab.ro.

 

9. Cand se livreaza comanda mea?

Transportul se efectueaza in 48 de ore la livrare produselor oriunde in tara. In cazul livrarilor efectuate in Bucuresti si Ilfov, transportul se finalizeaza in aceeasi zi.
Pentru comenzile efectuate dupa ora 17:00, livrarea se va efectua in ziua urmatoare. Pentru comenzile efectuate pana in ora 12:00, livrarea se va efectua in aceeasi zi.

 

10. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 021 340 17 27 sau sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra in scris, catre adresa comnezi@amex-lab.ro.

Ai gasit ce cautai? Da Nu Iti multumim pentru raspuns!

Ofera-ne mai multe detalii

Informatii de contact

* Campuri obligatorii

Top