Facebook Pixel
Comutare in navigare

Intrebari frecvente

1. Cum pot cauta un anumit produs pe site?

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau poti naviga prin categoriile de produse, direct din meniul afisat.

2. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se efectueze la o adresa diferita fata de cea mentionata in contul meu de client?

Informatiile corespunzatoare adresei de livrare se introduc in momentul efectuarii comenzii. Ulterior se poate edita si din Contul meu, sectiunea Adrese de livrare.

3. Am uitat parola contului. Cum procedez?

In cazul in care nu iti mai aminesti parola contului tau, te rugam sa folositi optiunea Ai uitat parola?.

Dupa introducerea adresei de email in campul marcat, vei primi un link pentru resetarea parolei.

4. Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?

Pentru a modifica datele din contul de client, te rugam sa te autentifici si apoi sa accesezi sectiunea Informatii cont.

5. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?

Lansarea unei comenzi se poate efectua atat folosind contul de utilizator, cat si din postura unui vizitator.

Pentru efectuarea unei comenzi si pentru livrarea acesteia nu este obligatorie crearea unui cont.

6. Pot modifica o comanda lansata?

In cazul in care doriti sa modificati o comanda existenta, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 0722 150 922, sau sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra, in scris, la adresa de email comenzi@amex-lab.ro.

7. Pot afla informatii despre comenzile anterioare?

Poti vizualiza istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand optiunea Comenzile mele, din sectiunea Contul meu.

8. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?

Poti comanda orice produs aflat pe AMEX-lab. Daca produsul nu este in stoc, se va comanda la furnizor si va fi livrat imediat cum ajunge in stocul nostru. Timpul de livrare poate fi vizualizat atunci cand adaugi produsul in cos.

9. Cand se livreaza comanda mea?

Pentru produsele din stoc, care sunt comandate pana in ora 12:00, livrarea se efectueaza in aceeasi zi pentru Bucuresti si Ilfov, si in 24h pentru alte zone ale tarii.

Pentru produsele care nu se afla in stocul nostru, poti vedea termenul de livrare inainte de le adauga in cos. In urma comenzii tale, ele vor fi comandate la furnizor si vor fi livrate imediat ce ajung in stocul nostru.

10. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?

In acest caz, va rugam sa ne contactati telefonic la numarul 021 340 17 27 sau sa ne transmiteti solicitarea dumneavoastra in scris, catre adresa comenzi@amex-lab.ro.